http://ausiellofiles.ew.com/2010/10/27/breaking-syfy-cancels-caprica/
"These final five episodes of the season will be re-scheduled to air
at a to be announced time in the first quarter of 2011, and will
conclude the run of the series.”
這下半季的收視率一直沒有起色, 前幾天有消息, 是說SyFy確定會拍另一個
BSG前傳, 內容是老Adama年輕時的故事...看到這則新聞時就覺得Caprica兇
多吉少, 果然今天消息就出來了....
------------------------------------------------------------
SGU感覺也有點危險, 不過其實我比較在乎的是SG1與SGA的DVD電影, 不知道
還有沒有機會....(嘆)
--
All Comments